For første gang i historien utlyser Hålogaland Fotballkrets kurset - Trenerveilederen.

Postet av Leknes Fotballklubb den 25. Sep 2018

1.oktober går fristen ut for å søke på trenerveilederkurset som Hålogaland fotballkrets utlyser.
I LFK’s nye organisasjonsmodell har vi en ambisjon om å ha inntil tre veiledere i henholdsvis barne-, ungdom- og senioravdelingen. Vi har enorm tro på at rollen vil kunne løfte kvaliteten i vårt treningsarbeid hos våre trenere og bidra til å gjøre vår sportsplan til et aktivt redskap i vår spillerutvikling. LFK vil bidra med økonomisk støtte til de heldige som plukkes ut og samtidig vil utøve veiledning i vår klubb. Du trenger nødvendigvis ikke være aktiv trener for å være i målgruppen og alle interesserte oppfordres herved til å lese mer om kurset. Søkere bes melde fra til klubben om dette slik at vi kan foreta ei anbefaling til kretsen.
Løp og søk👍