Oppgradering på tribunen

Postet av Leknes Fotballklubb den 16. Jul 2018

Oppgradering av tribunen

Gjennom SNN-fondet har vår Generalsponsor Sparebank 1 Nord-Norge støttet klubben med midler til oppgradering og utvidelse av tribunen på Leknes Kunstgress.

Første del av prosjektet er å få beiset tribuneplatten og montere opp 50 nye seter. Styret i klubben har sammen med gode medhjelpere brukt noen av årets sommerdager til å få gjennomført dette. Resultatet ble veldig bra og er med på å fordoble setekapasiteten på stadion.

I tillegg skal det lages et eget område på toppen av tribunen som er reservert for rullestolbrukere, slik at de enkelt kan komme seg til plassen og samtidig er sikret god utsikt over banen.

I og med at Leknes Kunstgress får storfint besøk av FK Bodø/Glimt og Tromsø IL til Kampen om Nord-Norge i slutten av juli, så er klubben veldig fornøyd med å få bedret tribunefasilitetene. Takk til Sparebank 1 Nord-Norge for støtten.