Ny spiller til 4.divisjonslaget

Postet av 4. divisjon herrer den 31. Mai 2017

Navn: Deniss Tarasovs

Hjemsted: Latvia

Alder: 26 år, blir 27 i oktober.

Posisjon: Midtbanespiller

Tidligere klubber: «FK Ventspils», «FK Spartaks Jurmala», «FK Metta» og «FK Babite».

Hvorfor Leknes FK? Jeg ville ha en forandring i livet mitt, spesielt med tanke på fotballen. Jeg fikk god hjelp av en kompis av meg, som har spilt fotball i Norge i allerede to år. Han hjalp meg med å få kontakt med sportslig leder i Leknes FK, Sten Roger Sandnes. Jeg har fått inntrykk av at klubben har et veldig bra miljø, og jeg tror mulighetene mine til å utvikle meg som fotballspiller er store her.

Forventninger: Jeg har aldri hørt om enten byen eller klubben før, så jeg vet ikke så mye om det. Jeg har vært på et par treninger, og trenger mer tid før jeg kan si så mye mer enn at jeg har en veldig positiv følelse. Jeg forventer at laget har flere vinnerskaller- at lysten til å vinne kamper og å ligge høyt på tabellen er stor. Jeg skal så klart gjøre min jobb, og gjøre så godt jeg kan for at laget skal få gode resultater. Klubben vil være en god utviklingsarena for meg.